onsdag 11. april 2012

Siste påskehilsen for i år!

Da er påsken over for denne gang.  
Denne påsken ble tilbrakt først på høyfjellet med ski og afterski sammen med venner (uten barn ), det var deilig å kunne slå seg litt løs, selv om jeg pådro meg en aldri så liten hjernerystelse i skibakken. Sånn går det når mor skal lære seg å stå på snowboard.....
Andre del av påsken tilbrakte vi med slekten på familehytten ved sjøen. 

Måtte bare ha med påsken litt til.

Jeg elsker påsken og det er alltid like trist å pakke sammen påske-egg og påske kyllinger, men nå står bygging av nytt soverom til eldste sønnen min for tur, og samboeren min er allerede godt i gang. Det er frustrerende å ikke kunne bidra,  jeg må pent vente til neste uke med noe form aktivitet, men jeg klør i fingrene til å sette i gang. 


Siste påskehilsen!

Nå er våren her for alvor, og  planene er mange, så får vi se hvor langt vi kommer med gjennomføringen.


Ønsker alle en fin kveld!
Klem fra Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Høres ut som iallefall litt av påsken din var fin:) Håper det går bra med deg, skal ikke tulle med hjernerystelse. Mange god bedring klemmer fra meg:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det! :-) Klør i fingrene etter å gjøre noe fornuftig. Ha en fin helg og kos deg masse med den flotte stolen og fuglen din!

      Klem fra meg ;-)

      Slett