lørdag 24. mars 2012

Våren er her!

I dag har vi hatt en strålende vårdag i Bergen med sol fra skyfri himmel, den satt langt inne men endelig var det bergenserne sin tur å få litt finvær. 


Her er "solsengen" omgjort til sofa

I den anledning så tenkte jeg det var på tide å finne frem min egenkomponerte solseng. 
I fjor sommer fant jeg ut at jeg ville ha en solseng som var behagelig å ligge på, helst med plass til to og som kunne brukes til sofa ved behov. 


Her er "solsengen" vist med ryggen slått opp

Løsningen ble en sengebunn som kan reguleres ved hodeenden i 90x200 cm, kjøpt på Ikea, en madrass, masse puter og et dynetrekk utenpå madrassen, pent plassert oppå noen lecha blokker..... Funker som bare det :-)


Jubelen var stor hos jentene mine i dag når jeg fant den frem. Her har jeg kost meg med Bo Bedre og kaffe, og jentene har kost seg masse med bøker, lørdagsgodt og dukkene sine. Rett og slett en perfekt dag, måtte vi få mange slike fremover.


Ønsker alle en god lørdagskveld!
Klem fra Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar