torsdag 19. april 2012

Bygge nytt soverom!

Min flinke samboer er i full gang med å bygge ett nytt soverom til eldste sønnen min. Døtrene mine deler soverom, men nå når den ene blir skolejente til høsten må vi ha plass til skrivebord og de får da et enda større soverom. Det blir store omrokkeringer i heimen; eldste sønnen min får nytt soverom, samboeren og jeg skal inn på det gamle rommet til sønnen min, og jentene beholder rommet sitt men vi slår ned veggen inn til "boden" og de får dette i tillegg.

Bilde av phototapeten som skal på sønnen min sitt rom.

Leiligheten hadde opprinnelig tre soverom, men da jeg flyttet inn var veggene slått ned på det ene og gjort om til en del av stuen og det var da kun to godkjente soverom. De siste fire årene har samboeren og jeg bodd i en stor innvendig bod, den er ikke godkjent som soverom og vi skulle jo bare bo der "en liten stund". Planene var jo å bygge hus med soverom til alle! Jada så feil kan man altså ta....


Ha en riktig fin dag!

Klem fra Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar