tirsdag 8. juli 2014

Basseng til besvær!

Siden værmeldingene melder varmt og flott vær, så tenkte jeg det hadde vært kjekt å overaske jentene mine med et lite plast basseng.
Det er jo alltid poppis med basseng og gleden var stor når jeg kom hjem.
Med stor iver ble det blåst til mor nesten gikk i bakken med et brak og måtte ydmyk be min tenåringssønn om å overta.
På et øyeblikk sto det et flott basseng med 3 ringer og et elefanthode.
Gleden var stor, men ble fort avløst av skuffelse da lakk luft sakte, men sikkert ut fra to ringer og ett elefanthode og det hele falt sammen!! Arrrgh!!
Det positive er at de sikkert blir like glad i morgen når jeg kommer hjem med nytt 😁

Satser på stor badeglede i morgen!!

Nå er det semifinale Brazil-Tyskland!
Ha en fortreffelig aften!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar